Contact

Thematraining

Najaar 2017
Oor & adviesvaardigheden


1. Oorsprays van A.Vogel

Wist je dat ruim 80% van alle Nederlanders wel eens last van oorklachten heeft? En dat ruim 73% hiervoor geen producten koopt? Daar ligt een kans voor jou. Als jij je klant helpt met een goed advies en een juist product heb je er een trouwe klant bij.Oorsmeer Tijdens deze training maak je kennis met de nieuwe oorsprays van A.Vogel en hoor je hoe jij je klanten het beste kunt adviseren.

  • Hoe werken de oorsprays van A.Vogel?
  • Wat maakt de A.Vogel oorsprays uniek?
  • Welke oorspray adviseer je aan welke klant?

 

2. Haal alles uit je advies

Keelpijn, hoesten, koorts en neusloop, een aantal klachten die elkaar opvolgen als je de griep hebt. Dat is ook direct waar jouw rol als adviseur belangrijk is. Een optimale klantbediening kenmerkt zich door een totaal¬advies en niet alleen u vraagt wij draaien. Je wilt de klant juist helpen, een totaaladvies geven en het optimale eruit halen. Dat is waar het tweede deel van de training over gaat.

  • Een klant geeft aan dat hij keelpijn heeft, hoe kan je het beste totaaladvies geven?
  • Iemand geeft aan dat ze in de overgang zit, wat kan je haar allemaal adviseren?

Heb je zelf voorbeelden van situaties die zich in de praktijk hebben voorgedaan of waar je meer over wilt weten? Schrijf ze op en neem mee naar de training.

 Ontvangst: 18.45 uur. Met belegde broodjes en soep.
 Aanvang training: 19.30 uur.
 Einde training: circa 21.30 uur.

 

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in:

Bedrijf *
Adres *
Postcode (1234AB) *
Plaats *
Telefoon *
Email (bedrijf) *
   
Kies Thematraining:
   
 

Naam deelnemer 1

*

Beroep

*

Naam deelnemer 2

*

Beroep

*

Naam deelnemer 3

*

Beroep

*

Naam deelnemer 4

*

Beroep

*

Naam deelnemer 5

*

Beroep

*
   

Aanmelden voor broodjes en soep bij aanvang training (gratis)

  Ja, voor: Personen.
 
  Ja, stuur mij ook de A.Vogel nieuwsbrief! Maandelijks ontvang je dan gezondheidstips, voedingstips en informatie over (nieuwe) producten.