09.05.2014

A.Vogel Vriendinnendagen

Gezellig & gezond dagje uit midden in de natuur!

ELBURG, 9 mei 2014 – Zin in een gezellig en gezond dagje uit? Kom naar één van de A.Vogel Vriendinnendagen in juni, juli of september in de A.Vogel tuinen! Hét bloeiende decor vol gezonde en gezellige momenten. Hier, tussen de knalroze Echinaceavelden en geurende citroenmelisse, leer je hoe je je écht fit en gezond kunt voelen. Maak zelf een supersmoothie, beleef de natuur op blote voeten en ontdek alles over goede voedingskeuzes, lekker slapen, ontstressen en andere gezonde thema’s!
Aanmelden, data en info: www.avogel.nl/vriendinnendagen

Inspirerend programma

Wat kun je verwachten?
  • b(l)oeiende rondleiding A.Vogel tuinen
  • lezing in kasteel met praktische gezondheidstips
  • een supersmoothie-workshop
  • genieten van een gezonde lunch, met gezondheidscheck
  • de natuur op blote voeten beleven (blotevoetenpad)
  • héél veel gezelligheid!

Hoofdthema: lekker in je lijf

Als we lekker in ons vel zitten, bruisen we van energie. We voelen ons fit en vrolijk. Maar soms raken we onszelf een beetje kwijt. Door stress op het werk, dat buikje waar we onzeker over zijn, de overgang of weer de zoveelste slapeloze nacht... Stop! Neem even een time-out. Tijdens de Vriendinnendagen ontdek je op een natuurlijke manier hoe je lekkerder in je vel kunt zitten. En het is nog gezellig ook!

Waar en wanneer?

De Vriendinnendagen vinden plaats in de prachtige omgeving van landgoed Zwaluwenburg en de bloeiende A.Vogel tuinen, gelegen aan de Eperweg 3 ’t Harde. We starten de dag om 10:00 uur en eindigen de dag om 15:30 uur. Je kunt je opgeven voor de volgende dagen:
  • Juni: 18 juni
  • Juli: 23, 24, 25 en 26 juli
  • September: 17, 18, 19 en 20 september

Kosten en aanmelden

Voor een compleet verzorgde dag vragen wij een bijdrage in de kosten van € 19,95 per persoon. Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via www.avogel.nl/vriendinnendagen.

Noot voor de redactie – niet voor publicatie
Meer informatie is te vinden op www.avogel.nl of op te vragen bij Biohorma BV, Karin Peters,  E-mail k.peters@biohorma.nl of Marjolein Schurink, e-mail m.schurink@biohorma.nl, telefoon 0525-687200. Beeldmateriaal kun je downloaden door te klikken op de afbeelding hieronder. Na het klikken laadt het hoge resolutiebeeld automatisch.