14.03.2019

Biohorma beweegt voor ReumaNederland

ReumaNederland heeft een cheque van € 7.734,- ontvangen van Biohorma, producent van A.Vogel producten. Een belangrijk deel van het geld is in 2018 bij elkaar gesport door medewerkers van Biohorma.

51.450 kilometers in beweging

Medewerkers van Biohorma hebben in 2018 een bedrag van € 2.795,- bij elkaar gesport voor het ReumaNederland. Dit deden zij door bij te houden hoeveel kilometers zij buiten het woon-werkverkeer hebben (hard)gelopen of gefietst. Elke geregistreerde kilometer is door Biohorma beloond met een bedrag voor het goede doel. De actie resulteerde in 51.450 kilometers die naar het geldbedrag zijn omgerekend.

Keuze voor ReumaNederland

In het begin van het jaar is gekozen voor het ReumaNederland als doel. Joan Bakker, productmanager bij Biohorma legt die keuze uit: "ReumaNederland doet heel goed werk voor mensen bij wie vrijuit bewegen niet vanzelfsprekend is. Dit ondersteunen wij van harte, daarom zijn wij letterlijk in beweging gekomen om hier geld voor in te zamelen".

Naast de sportieve acties van de medewerkers is in juni de A.Vogel wandeltocht georganiseerd. Het inschrijfgeld van de deelnemers aan deze wandeltocht is door Biohorma ook omgezet in een donatie voor ReumaNederland. Het totaalbedrag van de cheque komt daarmee neer op € 7.734,-

Voor meer informatie en vragen over de gift van Biohorma aan het ReumaNederland: Karin Peters, hoofd communicatie & PR bij Biohorma B.V.: 0525 – 687200, k.peters@biohorma.nl.